Heej Valentine, ik wilde je nog bedanken voor de mooie reading. Liefs Astrid.
Astrid
Lieve Valentine.
Je voorspelling op werk is exact uitgekomen zoals je zei. Heel straf.
Ik kijk uit naar je andere voorspellingen.
Dank je dat je er steeds op zo een lieve en geduldige manier bent en je steeds heel zuiver doorgeeft wat je ziet.
Edina
WOW Valentine.
Ik heb een paar dagen geleden met jou gebeld en je vertelde zoveel en kreeg zoveel door.
Je zag dat een nieuwe energie mijn kant opkwam en, een nieuwe man op men pad.
Ongelooflijk, maar hij is er. W.
Abygaelle
Lieve Valentine wat bent u goed zeg. Hartelijk dank voor uw steun, ik heb weer hoop. U bent de moeite waard om te bellen. Lia x
Lia
Lieve Valentine, Dank je wel voor het zeer prettige gesprek waarbij je mij antwoorden en inzichten hebt gegeven op de door mij gestelde vragen. Je wist tot in detail bepaalde zaken uiteen te zetten die kloppen. Ik zal je zeker tzt nog eens terugbellen. Lieve groetjes van Israa.
Israa
Valentine je nu 2x gesproken waarbij hele positieve indruk. Zoals beloofd hou ik je zeker op de hoogte als er ontwikkelingen zijn op prive en zakelijk vlak. Veranderingen zijn onderweg, fingers crossed. De voorspellingen zijn heel mooi daar ga ik me proberen aan vast te houden en niet in het negatieve te schieten. T.
Tala
Beste Valentine, jij verdient meer dan vijf sterren. Jij kan dingen vertellen die raak zijn ongelooflijk hoe jij dat kan weten ongelooflijk. Ik bel je graag terug. Fia.
Fia
Valentine heeft altijd een luisterend oor, wijze raad en mooie heldere antwoorden. Ze ziet veel en voelt heel snel en veel aan. Absoluut een topper. Liefs Amilia
Amilia
Valentine bedankt. Heel duidelijke voorspelling voor de toekomst. Voor het heden heb je dingen gezegd die kloppen helemaal. Ook weet u goed aan wat er nu speelt. Waardevolle reading. Liefs Eliza x
Eliza
Vorig belde ik Valentine voor een liefdesreading. Ze gaf aan dat het nog niet de tijd was. Ze zag voor 2026 een verhuizing liggen en na de verhuizing kwam de liefde op mijn pad. Ik had geen plannen om te verhuizen. En wat denk je? Ik ga toch verhuizen in het voorjaar. Bijzonder dat u dat zag liggen. Vind ik absoluut een review waard. Bedankt!
Anoniempie
Valentine is een hele lieve vrouw ze geeft de juiste raad en is altijd kortom een bloem van een vrouw en het hart op de juiste plaats
monique
Valentine is een geweldigeeeeee vrouw.
Zei wist me precies te vertellen hoe de vork in de steel zit.
Ze beschreef alles gewoon echt geweldig.
Dank je wel Lou.
Lou
Net gesproken met Valentine het is een lieve vrouw en ziet duidelijk wat er speelt en wat je er aan kunt doen, ik ga aan de slag.
Salome
Wat een ontzettend lieve vrouw is Valentine, zij is heel open en lief een open ziel. En krijgt zoveel door. Tot hoors ik bel jou zeker terug. Hil.
Hilal
Hoi Valentine. Heel fijn gesprek gehad en qua toekomst resoneerde het helemaal met mijn gevoel. Als ook wat ik eerder al van anderen had gehoord. Hartelijk dank voor de bevestiging. Liefs Brenda.
Brenda
Valentine. Graag zet ik je eventjes in de bloementjes, want dat verdien je. Ik dank je voor al je mooie adviezen en steeds je eerlijkheid die ik steeds mee op weg nam. Je bent een topper. C.
Cam
Dank je Valentine, voor je inzicht. Je bent eerlijk, je voelt me goed aan en ziet veel in de toekomst. nogmaals bedankt. je bent goed. Wat je mij allemaal voorspeld hebt, is aan het uitkomen. Het is ongelofelijk. Wat ik niet kon geloven eerst. Nu heb ik in al de rest ook vertrouwen. Bedankt Nicole.
Nicole
Lieve Valentine ik wilde je laten weten dat ik hem inderdaad heb gezien en het was een voorzichtig en leuk contact. Het was even stil en ik was bang dat het niet meer zou komen. Ik ben zo blij dat jij bijna elke dag voor mijn klaarstaat, zou niet weten wat ik zonder je moet doen nu al. Dankjewel voor alles spreek je snel weer lief mens en nogmaals dank je wel voor je geduld, heel veel liefs van mij Lena.
Lena
Dank je wel Valentine je bent een schat. Duizend maal dank Ada.
Ada
Dag Valentine, ik heb vandaag gesproken en echt, wat je zei klopte helemaal. Nou je had misschien niet echt zo'n positief nieuws voor mij maar met wat je me vertelde sta ik wel een pak verder en zie ik het ook wel beter zitten omdat je me veel duidelijkheid hebt gegeven. Doe zo verder want je zegt wat je ziet en niet wat de mens wilt horen en dat vind ik heel belangrijk.
Groetjes Hope.
Hope