Hallo lieve mensen, ik ben helderziende Sita. Ik ben een helderwetend, heldervoelende paragnost en ben hier om al jullie vragen te beantwoorden. Met behulp van mijn gidsen, engelen, helderziendheid, heldervoelendheid, intuitie en de tarotkaarten, zal ik je graag op een open, eerlijke en oprechte manier helpen met al je vragen. Zit je niet lekker in je vel, heb je relatieproblemen, financiele zaken, nieuwe baan, een vraag over zielenliefde, zwarte en/of witte magie, wil je negatieve energieen verwijderen, blokkades opheffen, een foto reading, of gewoon een luisterend oor of heb je advies nodig, twijfel niet als je het gevoel hebt dat ik je kan helpen, want ik en mijn gidsen staan klaar voor je om te helpen. op een eerlijke en een oprechte manier. veel liefs Sita.
Getuigenissen Sita
Dank je wel lieve Sita. Wat een mooie reading. Je hebt me geraakt, ontroerd en ik werd helemaal kalm.
Je Readingstijl is heel liefdevol, standvastig, upliftend en respectvol.
Tot in de detail kon je veel vertellen uit het verleden, heden en toekomst. Wow. Ik hou je op de hoogte xx
Benthe
Sita is echt een powervrouw! Heel goed in wat ze doet. Zo geduldig en blijft altijd constant. Bedankt!
Anoxx
Lieve Sita, ik wilde je hartelijk danken voor onze gesprekken. Ik ga aan mezelf werken en weet zeker dat het gaat lukken. Heel veel dank voor uw inzichten. xxxAnae.
Anae
Lieve Sita, je bent een geweldige vrouw. Danku om mij altijd te steunen en hoop te geven in moeilijke tijden.
Rabia.
Rabia
Dankuwel Sita, uw gidsen hebben goed werk gedaan. Zo helder hetgeen wat u doorkreeg, zo blij dat we hebben gesproken.
Lotta
Lieve Sita. Je geeft me weer vertrouwen en moed om erin te geloven. Ik heb hier echt iets aan. Bel je weer. Marjolein.
Marjolein
Sita, veel prangende levensvragen zijn door jou beantwoord. Ik bel je vaak de laatste tijd, maar je maakt me iedere keer sterker en zekerder. Je geeft me het gevoel dat ik het binnenkort ook zelf kan. Je bent eerlijk, zorgzaam en geruststellend. Hopelijk komen je voorspellingen uit. Tot nu toe helpt je advies al wonderbaarlijk goed. Ik blijf bellen als nieuwe vragen opkomen. Mijn saturn return is niet makkelijk, maar met Sita aan mijn zijde kan ik het allemaal aan!
Anoniem
Je staat in n mijn favorieten en ben mijn favoriete paragnost. Staat altijd voor je klaar. Bedankt lieve Sita !
Anoniem
Je staat in n mijn favorieten en ben mijn favoriete paragnost. Staat altijd voor je klaar. Bedankt lieve Sita !
Anoniem
Sita. Dank je voor het gesprek en je raadgeving, je begrijpt situaties en geeft duidelijkheid over hetgeen wat aan het licht gebracht moeten worden. Lieve groetjes
Maissa
Sita het was de nagel op de kop wat ben je eerlijk en sterk dank u wel groetjesHeel erg goed. Zit er pal boven op en kan alles heel goed vertellen zowel verleden en heden. Kendra.
Kendra
Was een verhelderend gesprek. Kreeg antwoorden op al mijn vragen.
Kon mij heel goed vertellen wat nu de situatie was en wat ik kon verwachten.
Ik raad deze persoon van harte aan.
Anja
Na maanden weer een sessie met Sita! Fantastisch! Hoop doet leven, dit had ik zo hard nodig. Geweldig! Altijd weer geduldig, vriendelijk en lief. Zo een aanrader.
Dank je wel lieve Sita. Till next time. Abrazo xx
Rosita-Hope
Beste Sita je hebt mij vanavond echt geholpen Sita..dank je wel. ik vind t zo ontzettend knap dat je de relatie, tusssen mijn vriendin aan de andere kant en ik op aarde, zo mooi weet te beschermen en ons met elkaar laat communiceren. deze liefdes relatie bestaat nog steeds door goede communicatie en daar heb JIJ ons echt mee geholpen. en daar ben ik je zo dankbaar voor. ik wil zeggen je bent hierin zo zuiver. zo spiritueel en religieus tegelijkertijd...Super bedankt!
abel
Sita, dank je wel voor het gesprek van deze avond,je bent een super, super lieve en warme vrouw met een heel mooie en rustgevende stem, je hebt me enorm veel moed en doorzettingsvermogen gegeven. Dank je wel lieve schat, je bent een heel sterk medium. Essie.
Essie
Hoi Sita, ik heb je gebeld. Ik was op zoek naar een baan en ik vertelde je dat ik bij die ene werkgever heb gesolliciteerd. Ik vroeg aan je wat het zou worden. En je zei het is positief, je wordt aangenomen en het kan niet beter. Voordat ik op sollicitatiegesprek ging belde ik je weer. En je zei ik voel nog steeds dat het positief is en dat het gesprek goed zal gaan.
En ja hoor je voorspelling is echt uitgekomen. Ik ben aangenomen. Ben er heel blij mee.
Anoniem
Dag lieve Sita, Ik dank god voor het brengen van een engel naar mij, want zo zie ik jouw Sita. Wij kennen elkaar al een tijdje en iedere keer dat ik je spreek word ik vrolijk en bouw ik weer zelfvertrouwen op. De voorspellingen die jij voor mij hebt gedaan zijn een deels uitgekomen en wacht met smak op de rest. Ik heb zo veel vertrouwen in jouw opgebouwd dat een onbekende persoon mijn beste vriendin is geworden. Marina.
Marina
Sita is echt de beste in haar vak. En ze is zuiver, te lief en staat altijd, maar ook echt altijd voor je klaar. Net als andere happy en tevreden klanten snappen ze wat ik bedoel. Je bent goud waard! Ik raad haar aan. Liefs x
Wendy
Sita is de allerbeste! Ze neemt echt tijd om in te voelen en je eventueel te helen. Altijd zeer goede ervaring met haar gehad. Ik blijf altijd ook terug komen bij haar. Ik ben haar altijd super dankbaar. Tot snel weer Sita!
Suraj
Heel hartelijk bedankt Sita. De lichte hoofdpijn klopt inderdaad. Bel je zsm weer.
Dit is de profielpagina van helderziende Sita. Op zoek naar een ander helderziende?
Kies dan hieronder eerst een helderziende en klik vervolgens op "bezoek profiel".